اول مانی

ساخت وبلاگ

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم

پرفکت مانی (perfect money) یک سیستم انتقال پول می باشد که بین کاربران ایرانی محبوبیت بالایی دارد. شما می توانید در صرافی اول مانی از طریق کارت های عضو شتاب خود در کوتاه ترین زمان و با مناسب ترین قیمت پرفکت مانی بخرید.

پرفکت مانی در چه زمینه هایی فعالیت می کند؟

  • دریافت درامد ارزی و تبدیل آن به ریال از طریق صرافی های معتبر ایرانی
  • انتقال پول به خارج از کشور با کمترین هزینه و بالاترین سرعت
  • خرید از فروشگاه های اینترنتی

ممکن است برای خیلی ها سوال پیش بیاید که چگونه پرفکت مانی خریداری کنید؟ یا در کجا نگهداری کنید؟ و یا اینکه چگونه آن را تبدیل به ریال کنید؟

در مرحله اول شما باید در سایت ثبت نام کنید و یک کیف پول پرفکت مانی ایجاد کنید. کیف پول پرفکت مانی در سال ۲۰۰۷ و در کشور پاناما تاسیس شد که به دلیل تحریم نبودن برای کاربران ایرانی، به یکی از محبوب ترین شرکت ها برای کاربران ایرانی تبدیل شده است.

 

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:07

سایت خرید و فروش ووچر پرفکت مانی

خرید ووچر پرفکت مانی | خرید پرفکت مانی ارزان | خرید ووچر پرفکت مانی فوری

پرفکت مانی (PM) یک سیستم جهانی مالی بسیار مطمئنه می باشد که برای انجام پرداخت های آنلاین به وجود آمده است.

این سیستم پردخت توسط گروهی ناشناس به وجود آمد. سال ۲۰۰۷ نقطه شروعی است پرفکت مانی فعالیت خود را شروع کرد. امروزه این سیستم بخشی از شرکتی است که در کشور پاناما به ثبت رسیده است اما مقر اصلی آن در شهر زوریخ سوئیس می باشد. این شرکت مجوز صدور پول الکترونیکی را امکان پذیر کرده است.

تارنمای این سیستم پرداخت به آدرس perfectmoney.is می باشد. سال ۲۰۱۱ نقطه عطفی در مسیر رشد و توسعه پرفکت مانی به وجود آورد. در این سال شرکت ریزرو لیبرتی که رقیب اصلی پرفکت مانی به شمار می رفت، تعطیل شد.

با گسترش روزافزون تکنولوژی و پیدایش برنامه های کاربردی برای مدیریت عملیات با استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت های مجهز به سیستم های عامل آی او اس و اندروید، تعداد پرداخت های اینترنتی از طریق پرفکت مانی نیز وز به روز افزایش یافت.

در رابطه با پرفکت مانی باید به این نکته اشاره کرد که اگرچه در گروه ارزهای دیجیتال قرار دارد، با توجه به اینکه در دسته کریپتوکارنسی ها جای نمی گیرد، با بیت کوین تفاوت بنیادینی دارد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 215 تاريخ : شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت: 16:36

دریافت کد ووچر پرفکت مانی

یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، شرکت پرفکت مانی می باشد. این شرکت امکان انتقال وجه را در سراسر دنیا برای متریان خود فراهم کرده است. علاوه بر آن امکان خرید آنلاین، دریافت دستمزد و خرید ارزهای دیجیتال از خدمات دیگر این شرکت می باشد. ووچر پرفکت مانی مانند کارت شارژ در پرفکت مانی عمل می کند. ووچر پرفکت مانی این امکان را برای شما فراهم کرده تا حساب خود و یا حساب دیگران را شارژ کنید. اما نحوه دریافت کد ووچر پرفکت مانی چگونه است؟

ووچر پرفکت مانی مانند چک بانکی الکترونیکی عمل می کند. این کارت شخص صاحب حساب و یا دیگران را قادر می کند تا توانایی افزایش حساب و برداشت از حساب را داشته باشند.

پشتیبانی اول مانی برای خدمات پرفکت مانی

تیم پشتیبانی ما برای انجام تمام مراحل موردنیاز برای ثبت سفارش خرید پرفکت مانی و همچنین سفارش های فروش پرفکت مانی، همواره در کنار شما می باشند. این نکته را فراموش نکنید که قبل از اقدام به ثبت هر نوع سفارشی برای استفاده از خدمات این ارز باید حساب کاربری خود را در اول مانی احراز هویت کرده باشید. این مراحل تنها چند دقیقه از وقت تان را خواهد گرفت و تیم پشتیبانی ما برای راحت تر شدن مراحل آن، با صبر و حوصله در کنارتان می باشند.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 276 تاريخ : يکشنبه 11 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:03

خرید پرفکت مانی بدون کارمزد

خرید پرفکت مانی بدون کارمزدپرفکت مانی، وب مانی، بیت کوین، اتریوم، تتر و…. نسبت به گذشته رواج زیادی پیدا کرده است. در این میان سیستم پرداخت پرفکت مانی به دلیل عدم تحریم کاربران ایرانی و همچنین امکان استفاده آن ها از این سیستم، در ایران مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.

در ایران شرکت های زیادی اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می کنند و در بعضی از این شرکت ها، ثبت حساب کاربری نیاز به احراز هویت دارد و برخی دیگر نیز این کار را بدون احراز هویت انجام می دهند که در صورتی که کاربران بخواهند اقدام به خرید دلار پرفکت مانی و کارهای ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت کنند، باید حتما از درستی و سقم شرکت و همچنین عدم کلاهبرداری آن اطمینان حاصل کنند.

اول مانی همواره تلاش می کند که بتواند خرید و فروش پرفکت مانی ارزان و همچنین کد ووچر مانی ارزان را بدون دریافت کارمزد به کاربران خود ارائه دهد. با توجه به نوسانات قیمت ارزف اول مانی همواره تلاش می کند تا پرفکت مانی را ارزان و بدون کارمزد به مشتران خود ارائه دهد.

اول مانی...
ما را در سایت اول مانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : avvalmoney avvalmoney بازدید : 240 تاريخ : چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت: 14:35